Monday, March 14, 2011

Sulam Tuala dari Kuantan

Salam...... :) :) :)

Tempahan di terima dari Syira. Syira ni dari Kuantan.. hehehe dia berkenan design yang aku buat untuk Ome @ Juliana and Harith.. So nilah dia hasilnya.... Fuhh!! sungguh mencabar nak menyiapkan tuala ni.. bukan kerana susah.. tapi kena masa....

Kebetullan pada masa syira nak tuala ni, aku tengah sibuk ngan tempahan kek yang banyak... tapi itu bukanlah masalah besar.. masalahnya.. aku pulak dilanda demam panas dan sakit kepala yang teramat sangat. sampai x leh bangun.. mungkin kerana kurang rehat...

so, pada hari aku menyiapkan tuala ni.. sebenarnya adalah hari aku MC... hehehe.. Ape2 pun syukur alhamdulillah kerana semuanya berjalan lancar.. syira pun terima tualanya pada hari keesokkannya...

jom kita layan gambar2 jap...







dah siap bungkus...



dah ready nak pos....


No comments: