Sunday, February 23, 2014

Di Renjis2 Di Pilis, .....


Bismillah.
Assalamualaikum..

Lagi-lagi sulam pengantin.. hehehehe..
ramai lak yang suke benor kawin awal tahun.. ni seme adiah untuk opismate ku.. 
hihihi..

Jom kita layannn.
kali ini pengantin lama.

kawan-kawan opis yang kahwin last year, yang aku x sempat nk kasi hadiah sebab masa tu tengah cuti berpantang... keh keh keh..
Jadi adiahnya pun lambat lah juga..

Pengantin merah
untuk
MIZA dan BAZLI..
keduanya opismate aku, tapi Bazli dan bertukar kerja ke Jabatan Alam Sekitar, Shah Alam.
dapat offer lagi bagus.
Alhamdulillah..
I'm happy for them.







sebab ape ade wording
HAPPY ENDING??

sbb 
mereka ni bercinta dah lama..
kenal mereka dari start mereka masuk kerja,
start bercintan cintun..
dan akhitnya..
kaweeen..

Happy Ending kan?



seterusnya

cite lagi sorang opismate.

Puan Nur Nadzhirah.
pun kawen last year gak.
kawen ngan org Kuala..
Kuala Kangsar.. )sama kg ngan hubby aku daaa)
raya kita leh la jumpa di kg.. hehehe..




tema purple???

sbb masa aku datang kenduri kawen dia, 
tema dia PURPLE..




Sweet ke soooweeeetttt?
hihihi




Ado ko yang berkenan?
nak wat hantaran?
nak wat hadiah kat boyperent?
blh la roger2 aku..

Inyaallah.

EFFA - 019-3672849. 



No comments: