Friday, July 3, 2009

My hand made.....

Salam...


Jualan di Majlis Perbandaran Ampang Jaya semperna Mesyuarat Agong Puspanita Daerah Gombak....









Lagi beg tote untuk di jual...












Beg make-up kanak-kanak / pencil box
RM18.00 untuk yang sedia ada / ready made
rm25.00 untuk tempahan Khas ( Tambahan nama dan pilihan gambar)









Antara koleksi beg tote yang aku siapkan untuk di jual...
Rm35.00







Tisu Poket untuk di jadikan sebagai cenderamata








Beg make up untuk Khairah.... anak Yusri...
RM25.00










Beg botol susu untuk anak dara aku... Qatrunnada Nadhirah..




Tuala ditempah oleh zura semperna Hari Pertunangannya...








Ini adalah beg dan tuala untuk cucu kak bed semperna hari lahirnya...






Ini beg untuk anak Rini dan Tuala untuk cik abang Rini...







Ini adalah koleksi pencil box yang aku buat...






Ini beg yang di tempah oleh mimi...



Ini adalah antara hasil kerja yang pernah aku buat sebelum aku ada blog ini....

No comments: