Wednesday, August 19, 2009

My First Projek With "Hello Kitty Sewing Machine"

Salam...

Ini adalah projek pertama aku bersama dengan"Hello Kitty Sewing Machine". Ape macam? Cantik tak?.. Ini adalah Tea Cosy. Aku buat khas untuk Kak Rosmah and her Auntie Badariah, tanda terima kasih aku pada mereka kerana telah banyak menolong aku sehinggalah aku berjaya dapatkan mesin Hello Kitty.

Hadiahnya tak le seberape.... Tapi aku Ikhlas and i very excited nak siapkan projek ni coz Auntie Badariah malam ni dah nak Fly balik Ke Amerika... Thank You Very Much!!!


Lepas aku bagi Kak Ros Pagi tadi, aku tergesa-gesa nak gerak cepat coz aku kena attend Kursus.

Anyway masa kat kursus aku ada SMS dia tanya sama ada dia tau tak nak guna macam mane barang yang aku bagi.... Tau tak apa jawabnya??? Dia kata tak tau gunanya tapi tahu itu adalah bag. Cian, Kak Ros..mesti dia belum buka tengok lagi.... Then aku bagi tau dia, menda yang aku bagi tu adalah TEA COSY... and aku suruh dia tengok kat dalam blog aku, apakah kegunaannya...
Barulah dia tau.... Then, dia kata cantik macam labu....




Ini adalah pandangan daripada bahagian atas, yang aku ambil setelah aku masukkan pasu ke dalamnya... Emmm. Not bad, buleh gak di jadikan sarung pasu... so, tak yah le beli pasu baru...

No comments: