Saturday, August 1, 2009

Koleksi Quilt Books Effrins

Salam...

Ini adalah koleksi buku-buku tentang Quilting and Craft yang aku ada.... Aku sememangnya gemar untuk menyaksikan dan melihat kreativiti masyarakat dunia tentang Quilting. Sangat kreatif dan tidak disangka kebolehan mereka menghasilkan sesuatu benda..





Aku ni sebenarnya pantang jumpa kedai buku, mesti aku nak singah, hati ni meluap-luap nak tengok sama ada kedai buku tu ada tak jual buku yang sesuai dengan minat aku... kadang kala bila dah bosan tak tau nak ke mana, Kedai bukulah tempat aku bermanja dan melepak... Aku boleh duduk dalam kedai berjam-jam lamanya.... Semua buku aku nak tengok dari buku sekolah anak-anak hinggalah ke buku Craft. aku kagum nengok buku Craft... sememangnya manusia sangat kreatif... ada masa aku cemburu kerana aku tidak mempunyai pengetahuan yang cukup dalam tentang sesuatu hasil seni jahitan.
Ada masanya juga aku rasa aku ni dah tersalah ambil bidang.... Tak sabar rasanya nak mengakhiri zaman kerja aku sekarang... jika aku ada peluang, aku pasti akan meninggalkan bidang Kejuruteraan Awam... dan meneruskan minat aku dalam seni jahitan kreatif.... Insya Allah... ONE DAY... I WILL...

1 comment:

Gee rms said...

don't do it..you'll regret..enjoy your job..make your day full of bloom