Thursday, December 3, 2009

Aktiviti lepas Raya dan semasa bercuti di rumah?

Salam....

kali ni aku nak story kat u olds... tentang aktiviti aku sepanjang 4 hari bercuti di rumah... ni adalah aktiviti yang lain daripada menjahit dan menghantar Qayyim ke tution... hai.. macam-macam hobby aku ni... tapi ape yang penting adalah menyeronokan... dan menggembirakan aku sendiri..hehehehe...sila lah cuci-cuci mata ye...


Docoupage Frame.....
Ni aku gi belajar ngan kak Sue di Puchong..
Sebelum ni dah tau sikit-sikit..tapi nak lebih comfirm gi lah belajar... B4 ni aku dah pernah belajar Folkart.. ni nak luaskan lagi hobby-hobby ku..

Hari Pertama..
FAUX CAKE!!!!
Dah lama nak belajar.. baru kini aku dapat belajar... ni x leh makan tau!!!
Ini pun gi belajar ngan kak Sue gak... Thank You kak Sue...

Hari Kedua......
Memandangkan akak aku dari Johor ade kat umah... so aku merajinkan diri le nak wat Bluebery Muffin.... sebenarnya nak try aje.. and nak bagi anak2 dia dan anak2 aku makan....
Langsai....



Hari Ketiga...
Hello Kitty Fancy Cookies...



Upin dan Ipin.. Fancy Cookies...
Cookies2 ni di order oleh Azlan..member aku di opis...




Hari Keempat.....

Cantik nye??? pada aku...




Inilah hasilnya.. dari seme sudut....

pas ni nak wat banyak ag.... berminat? nak tempah @ nak beli?? boleh tapi bukan yang ini.. nanti yang lain..kerana masih banyak yang sedang di proses.. tunggu

No comments: