Friday, December 25, 2009

Printed Reben...

Salam.....
Kali ni aku nak publish bahan-bahan lak... dah macam tak de kerja je..hehehe ekcili... aku just nak bagi tau kat u olds.. coz ade gak yang tanya aku B4 this.. kat mane leh dapat Printed riben... So ari ni.. aku nak story siket kat mane aku jumpa printed riben..
Selalunya aku beli riben-riben macam ni, kat kedai jahitan, 7-Eleven atau kat kedai barangan kraft.. tapi semalam aku jumpa printed riben jenis kain di Kedai Kek. Aku ni, memang giler sikit membeli menda-menda yang aku rasa cute Nyer..
Anyway kepada kengkawan yang kebuntuan otak untuk membeli printed riben... buleh la cari kat kedai-kedai yang aku nyatakan...


PolKaDot Printed Riben...

1 comment:

DWIJAYA SEJAHTERA SERVICES SDN BHD said...

salam.saya nurzila.nak tanyala skt,kot2 tau kat mane nak cr brg2 untuk buat craft tgn.mcm keychain ring dll