Thursday, October 22, 2009

FolkArt

Salam...

Sebenarnya banyak benda sungguh yang aku minat... satu lagi hobby aku sebenrnya ialah melukis... walaupun aku ni, tak le pandai sangat nak melukis.. tapi aku nak try juga... kat bawah ni adalah salah satu lukisan yang aku belajar ngan 3 wanita hebat... (Pn. anizah, Pn. Zaitun dan Pn Nora) sebab ape mereka hebat? coz mereka ni, sanggup meninggalkan kerjaya sedia ada demi minat yang mendalam terhadap FolkArt... Aku bangga ngan mereka..Kalau buleh satu hari nanti aku juga akan mengikuti jejak langkah mereka... bukan melukis.. tapi resign...


Ini adalah kali pertama aku try melukis dengan teknik FolkArt...
boleh tahan gak aku ni kan?
Hai , macam-macam hobby aku.. tapi yang utama tetap lah menjahit.. yang lain-lain hanyalah hobby sampingan...

No comments: