Thursday, October 15, 2009

PROJEK BULANAN AKU - BEG BUNGA ROMBUS

Salam..
Ini adalah salah satu beg bulanan yang ditawarkan oleh Pusat Epal untuk di pelajari... Bentuk asal beg ini adalah sepeti dibawah... tapi aku selalu akan mengubah bentuk atau susuan warna yang di tetapkan oleh Epal... Kenapa? sebab aku kurang minat dengan susunan yang ditawarkan.. bagi aku ianya kurang menarik minat aku... so, aku akan tukar yang mane perlu sahaja..

Untuk Beg Rombus, aku telah memaksimakan penggunaan kain yang diberikan.. sebab tu beg aku jadi panjang @ tinggi daripada asal... sayang nak potong kain tu.. so kita abihkan aje kain yang ada.. Lagi pun aku suka beg yang besar, supaya banyak barang yang boleh di letakan di dalamnya..




Inilah corak dan bentuk Beg Rombus

Inilah Beg Rombus aku..

Bunga-bunga...an





No comments: