Wednesday, November 4, 2009

Beg Bunga Cornus

Salam..........


Lagi cerita pasal beg.. Aku memang giler beg.... seme jenis beg yang boleh belajar kat epal seme aku sapu... hehehe ape boleh buat... Kali ni pasal Beg Bunga Cornus...
Semasa aku menyiapkan beg ni, aku memang very very very excited!!!!! ye la dapat belajar teknik baru.. aku pun mula lah merancang sesuatu... kali ni aku tidak menukar saiz beg tapi aku tukarkan warna material kainnya.. untuk bunga aku stay dengan warna kain yang diberikan.. tapi untuk keseluruhan badan dan tangkai beg aku lebih suka memilih kain yang lebih menunjukkan citarasa aku.. ape cita rasa aku??? MUDA la.. Jangan mare.. Biasanya aku kurang gemar untuk menggunakan warna yang telah di sediakan .. kenapa???? kerana, epal lebih cenderung memilik konsep ke arah dewasa atau lebih tepat sesuai untuk orang yang berumur sikit... tapi aku pula lebih gemar ke arah keceriaan..


Sepatutnya beg aku akan jadi seperti gambar di atas.. tapi aku dah tukar warnanya seperti gambar di bawah. Mana lebih cantik??? tepuk dada tanya selera...

Beg Bunga Cornus Ku...

Aku pakai hanya sesekali... mungkin ade kengkawan kat opis pernah melihatnya.. tapi tahu ke mereka beg ini aku jahit sendiri???

Tangkai beg ni di tocang seperti rambut kita masa kecik-kecik dulu... sekarang kita buat kat beg. Jangan amik rambut dan jadikan tangkai beg sudah la...


Close-up... gambar bunga...





Gambar bahagian dalam beg..
Kain alas dalam beg tu sepatutnya kain untuk badan beg di bahagian luar..
kalau tidak beg aku akan menjadi warna hijau...

No comments: