Wednesday, November 25, 2009

Fancy Cookies

Salam...
Lagi lagi citer pasal fancy cookies... kali ni fancy cookies di tempah oleh Kak Azah... khas untuk anak saudaranya semperna kenduri berkhatan. Cookies ni tiada tema, so aku pandai-pandai sendiri la mendekornya... pening gak kepala coz.. aku risau lak kalau tak sesuai dengan kehendaknya..Alhamdulillah masa dia ambil malam tadi, dia suka sangat.. jom cuci mata dengan fancy cookies aku...
Ni warna yang paling aku suka tengok... macam strawbery lak aku tengok... hehehe

Warna ni paling lembut... semestinya white and pink...





So sweet.........purple pink...








Ada juga si BEN 10 ni...




kasut..kasut....
Sebenarnya aku buat lebih fancy cookies ni untuk Qayyim bawa ke sekolahnya.. memandangkan hari ini adalah hari akhir persekolahannya... so ade party.






No comments: