Monday, November 30, 2009

Majlis Perasmian Tapak Semai Usahawan-26.11.2009

Salam...

Sepatutnya aku bercuti sehari sebelum raya aidil adha supaya aku boleh balik cepat ke kampung... tapi ape kan daya, epal lak buat program Perasmian Tapak Semai Usahawan di Hotel USJ... so aku bodek la hubby bilik lambat sikit.. then..pagi-pagi lagi aku dah ke USJ, Subang.. awal juga aku sampai.. orang pun tak penuh lagi... Ape yang seronoknya event macam ni? dapat doorgift.. kali ni, dapat payung, beg, tisu pouch design baru, buku, vocher...



Bersama Madam Fully..
sebab aku sampai awal..sempat la aku culik Madam untuk bergambar...
Idola aku ni.. sungguh kagum ngan cara pemikiran madam..

Sekitar kawasan pameran...





dalam banyak-banyak booth.. aku paling suka booth ni..
kenapa?
coz dia jual beg... I love beg..
Beg yang gambar di bahagian atas tu adalah beg idaman ku.. tapi masih lum mampu nak beli..
nak tau berape harga dia.. hampir2 rm400.00 dan ke atas.. x pelah.. jahit sendiri lagi puas hati..hehehe
Ada di antara beg-beg di atas di hasilkan untuk di jual di MODEN MUM.. ia adalah antara keperluan dan kelengkapan barangan bayi..




Ini adalah patchwork.. (carpet and hangging wall)..
katogeri hiasan rumah




Pelbagai jenis dan warna beg Sejadah...





Tekad benang emas..






Bunga-bungaan...
seme bunga-bunga ni di hasilkan dengan kain tau.. jangan tertipu...





Inilah Patchwork "Giant Log Cabin"
Ia di hasilkan oleh 358 orang peserta dari seluruh malaysia..
Sempat gak aku bergambar di atas 'Giant Log Cabin'



Inilah acara menyempurnakan jahitan 'Giant Log Cabin'
oleh
Tengku Puan Pahang Tunku Hajjah Azizah Aminah maimunah Iskandariah Binti AlMulawakkil Alailah Sultan Iskandar.

No comments: