Saturday, November 7, 2009

Bowling Tournament

Salam...

Dah lebih kurang 4 bulan aku tak pegang bola bowling... tup tup, ade member opis ajak main bowling.. Just for fun, aku pun okey kan aje.... Cadangnya, semalam, hari jumaat masa lunch time nak gi training la 1 game, coz malam ade tournament, tapi di sebabkan tak de mood aku tak training pun. So malam semalam bila tournament, tak de la mengharapkan ape-ape, tapi bila result keluar, aku tengok nama aku tempat ke-4 induvidu dan kumpulan aku tempat ke -3.
Hahahaha.. memang tidak di sangka-sangka.. hadiah yang di terima merupakan wang tunai dan trofi.. Seronok betul kita orang, berbaloi balik lambat... kecian anak-anak..kena tinggal..
Anyway aku nak ucapkan tahniah kepada ahli kumpulan aku... yang banyak membantu.. cayok-cayok, kita menang juga....

Aku and Kak Rosmah
Tahniah Kak Ros.. menang tempat ke -2 Induvidu....
Tak sia-sia cik abang and anak-anak tunggu...

Inilah Group aku... Azhar, aku, Faris and Kak Rosmah...
Aik? Mane lagi sorang? Farid?...
Dia dah balik awal coz anak-anak dah ngantuk........ hahaha, farid pun tak percaya group kite menang, sebab tu lah dia balik awal... hehehe, duit kita orang dah kebassssssssss...





No comments: