Tuesday, November 3, 2009

Beg 'Morning Spring Flower'

Salam...

Beg ' Morning Spring Flower' merupakan salah satu daripada 24 projek yang ditawarkan dan di ajar di Pusat Karftangan Epal... Semasa menyiapkan beg ini, pelbagai teknik menghasilkan bung-an yang cantik-cantik dapat di pelajari selain daripada cara-cara membuat beg...

Beg ini, sepatutnya di buat bersama-sama dengan sepasang sandle... tapi aku tak buat pun sandle ni sebab kurang minat, Insya Allah aku akan buat juga tapi lambat sikit la... Bagaimanapun, seperti biasalah.. aku akan tukar sedikit design yang telah di tetapkan.. Jika anada seme tengok, beg ini sepatutnya rendah sahaja, tapi di sebabkan aku rasa, kegunaanya adalah sangat terhad..aku telah pun meninggikan saiz beg tersebut, semaksima mungkin mengikut kain yang di berikan... so aku terpaksalah menggantikan kain alas dalam beg kepada kain lain.. tapi hasilnya memuaskan kerana banyak barang boleh di buat dan sesuai untuk di bawa ke pejabat..
Aku cukup puas hati.. ape pendapat anda? setuju dengan saya ?


Gambar asal beg dan kasut 'Morning Spring Flower'


Inilah beg yang aku Hasilkan.. Lebih tinggi dari yang asal..


Gambar bahagian dalam beg




Bahagian belakang beg


No comments: